Y u so perfect? TAT

Från i torsdags tills igår, tre dagar i rad, umgicks jag med Swe JYJ's Jessie och Jasmin! I torsdags åt vi bara en rejäl middag, som sagt, i fredags var vi hemma hos Jessie och fangirl:ade och ÅT jättemycket (HAHAH SWE JYJ STYLE FO' SHO'!), och igår träffades vi ganska tidigt för att gå runt i stan, äta lunch och sedan fika i 50 år. 8D Våra liv består av fangirl:ande, mat och datorn... OTL. XD (Sorgligt nog träffade jag några andra kompisar spontant efter det och åt IGEN, HAHAHA...)

Fick världens coolaste pin (med Swe JYJ-motiv på!!) av Jasmin, och Jessie kom hem med fina presenter från Korea...

(fick även tre olika XOXO-posters men fotade inte dem) /crying bcuz' perfect/ TACK HÖRRNI ;__;

Idag var jag med och sprang i ett välgörenhetslopp för både välgörenhet och för att stötta en kompis som höll i det. :) Det var ganska kul, men jag tog en liten tupplur ända tills för en stund sedan på grund av fatigué.

Efter det här inlägget ska jag börja laga mat åt några släktingar som kommer hit från Kina (önska mig lycka till, det kan behövas...). Vi höll igår kväll på med att städa och möblera om. Mitt pluggrum har numera blivit ett gästrum, och jag får dela skrivbord med min pappa, vilket betyder att jag aldrig skulle kunna lata eller smygsitta vid datorn om jag ville det... Detta får jag stå ut med i två månader...

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback