KINA

Den årliga resan till Kina är äntligen här! Planet lyfter om 10 timmar, höhö.
Känns helt overkligt att jag ska dit igen (ofta jag var där för ett år sedan, innan SFS och allting?), lika exalterad varje gång! Den här gången åker jag ensam, precis som förrförra året~ Men bra att jag lyckades bli förkyld för någon dag sedan... -_- 

Som vanligt ska jag till Tianjin eftersom det är min hemstad, men efter det kommer jag stanna i Beijing några dagar! Supersnälla Charlie låter mig bo hos henne, ser fram emot att uppleva Beijing ur ett annat perspektiv! ^^

Har hunnit göra i princip allt jag skulle göra innan resan, najs! (Y) När jag kommer tillbaka väntar fler roliga saker, WEHO.

Bloggen kommer att vara inaktiv, finns istället på Instagram, all the time - @5everyang

FRED UT!

^YEEEEEEEESSSSSSSSS HAHAHAHAHA!!!!!!! (YYYYYYYYYYYYYY)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Blomqvist

Grymt :D Fan vad roligt! Jag vill också åka dit.. Haha skrattade åt Yesungs "PARTYTIME", hahaha. Mendu, du som har lite mer koll på SJ's grabbar. Varför dansar typ aldrig Siwon? Inte ens i vissa SJ-M dansar han heller.. Jag förstår inte ;o Kan kan ju liksom dansa, det får man ju se ibland - men väldigt sällan. Ha det så roligt! :)

Svar: Haha :DSiwon ar inte sa jaaattebra pa att dansa xD Men det beror inte pa det, utan han har ofta en massa annat att gora, som att skadespela, modella osvosv... :) Och under deras promotions till Sexy, Free & Single forra sommaren hade han ngn sorts mental break down sa han tog paus och vilade lite. hehe.
Tack!! ^^
lateautumn.webblogg.se

2013-06-13 @ 22:04:49
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: Rebecca Blomqvist

Jahaaaaa.. Ja jag visste att han är skådespelare och så. Men okej, då är jag med! Ja, han kanske inte är den bästa dansaren ;) men han är ju inte direkt skitdålig på det heller, men aja! Han är ju rätt fin att titta på endå ;D hehehe

Svar: Yesyes ^^ Daremot vet jag inte riktigt varfor han inte var med i musikvideon till Break Down... Fast han var ju med i alla live-framtradanden :)"Han är ju rätt fin att titta på endå" <--- DATS RITE GURL! :DDD
lateautumn.webblogg.se

2013-06-16 @ 15:50:30
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: Rebecca Blomqvist

Hahahahaha ;D

2013-06-17 @ 00:11:44
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback