SUMMER!

Idag fick jag ÄNTLIGEN sommarlov! Det här året var sjukt tröttsamt eftersom jag inte har haft någon motivation alls, lol

Treorna tog studenten i onsdags, och när jag var där och kollade på så kom jag tänka på att det år våran tur nästa år, vilket känns grymt konstigt. 
Det har redan gått två år av gymnasiet, w00t?! Dags att planera lite inför saker efter studenten, maybe? *panik*


Efter avslutningen idag så kollade jag även på en kompis universitetsexamen, är så glad för hans skull! Annars blev det häng med klasskompisarna. ^^
Kände även att det kunde vara bra att inleda sommarlovet med ett besök på gymmet, för första gången på 500 år!

Annars har jag under den här veckan njutit av det fina vädret, umgåtts med kompisar, shoppat med mera...

Faktiskt är det ganska mycket att göra innan jag åker iväg; flera viktiga ärenden, firanden, avskedsmiddagar och uppvisning och en reunion! (Y)

Borde börja fixa saker nu! Hurrdurr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback