Then it's true love


Förvänta er ett fett inlägg den här veckan. Because BeatBurgerrrr

다 필요없어 니가 없이 괜찮아 I don't want U~


F-ve Dolls har alltid levererat bra musik, och denna gången är inget undantag! Jag älskar deras senaste album, och 'LOV' är favoriten i det!

Who You?


Äntligen uppträdde GD med 'Who You' på Inkigayo idag, min favoritlåt ur hans senaste album! GD+CL encore stage = perffff

Fler presenter!

^Fick ett Growl-album med Lay photocard av Jessie, som jag senare bytte mot Tao med Jasmin! 

TACKKKKKKK

Ny design!

Efter knappt ett år har jag bestämt mig för att byta designen till något enklare! Har också ändrat inläggsbredden, så alla bilder i inlägg innan detta kommer se konstiga ut, fyi.

What iz life without Internet?

Internet här hemma har inte funkat på flera dagar, men nu är det fixat igen, thank Buddha!

Alltså lever jag.


So I pray for you



ヽ(≧Д≦)ノ


BLACK


Mitt favorituppträdande från GD's comeback stage i söndags. Helt perfekt...
Jennie Kim sjöng jättefint, tycker att hon borde få debutera snart, YG har segat alldeles för länge.

By2 - 沒理由


Tvillingarna är äntligen tillbaka med en ny låt! Den är så catchy!! Musikvideon och koreografin kan vara liiite skumma ibland, men jag älskar dem ändå! Respekt att de kan göra så snabba steg i högklackat...


Birthday cake

Det här var alltså tårtan till i lördags. Mina Photoshop-skills alltså...! Ville ha med Kyuhyun, LokiKyu och en massa derp. 8D WORTH THE MONEY!

Originalbilden...

18 år - myndig och (o)mogen!

Jag har inte bloggat på en vecka och jag vet inte hur jag ska börja det här inlägget. Fyllde ju 18 år, och jag firade det med mina föräldrar, släktingar och vänner, vilket jag aldrig hade gjort förut (mest för att nästan alla mina släktingar inte bor här).

Under själva födelsedagen fick jag en hel chokladtårta på morgonen, tillsammans med en kamera (fick vitrinskåp i förväg) som jag har suktat efter väldigt länge. Senare på dagen fick jag även blommor och några böcker, och så åt vi en rejäl och utsökt middag på min favoritrestaurang här!

I fredags kom mina farföräldrar, kusin, faster, och fasters kille över. Fick jättefina presenter av dem med. Och vi pratade om en massa minnen från bland annat när jag och min kusin fortfarande bodde i Kina, insåg då ännu mer hur stolt jag är över hela min släkt.

Dagen efter det kom mina kompisar hem till mig för film och tårta. Efter det åt vi middag på Jensen's och senare så fikade vi två gånger (lol)! Jag hade en jättebra dag, tack vare dem! Blessed with awesome friends ♥

Här kommer lite bilderrrrr, lägger upp fler senare...

^Olympus PEN E-PL5. Min drömkamera som jag har suktat efter, vill inte ha någon annan kamera än den (gillar inte satsiga systemkameror)!



^f(x)'s 'Pink Tape' album från Madde och Tasnim!


^BIGBANG-snapback från M & T!

^Fick min drömritplatta, utan att ens ha önskat mig den (ville köpa en förut men struntade i det bcuz expensive)... Men Oscar read my mind wtf... O_O


^Fick ett Monki-presentkort från Anders och Sigvard, för att jag ville ha denna One Of A Kind-tröja (köptes igår)! TACK!

Fick även presenter av snällaste Swe JYJ-medlemmarna Jessie och Jasmin, omfggggg!!!

^Kyuhyun merch och ett überfint kort från Jasmin TAAACK T^T ♥ Alltså vad har jag gjort för att förtjäna detta I don't even know...

^Igår träffade jag Jessie och fick det här Growl-albumet omfg T^T TAAACK! ♥

Fortsätter med bilder någon annan dag...

COUPE D'ETAT


GD's nya är för övrigt ruskigt bra! Ofta det redan har gått drygt ett år sedan ONE OF A KIND?
Älskar låten och musikvideon är så himla bra genomtänkt och utförd, orkar inte ens... Många klagar på att den är läskig och konstig etc, men förstår man meningen med den så kan jag lova att allt blir omvänt då! ;)
Ser fram emot de andra musikvideona! 

15 minuter

Kan seriöst inte fatta att jag blir officiellt vuxen om en kvart... Okej, egentligen om 7,5 timmar, men men!
Är faktiskt taggad på det nu när jag inser vilka möjligheter det finns, att jag verkligen får göra ALLT själv, men det innebär också en hel del mer ansvar och inga fler rabatter på inträden till turist-attraktioner, LOL.

Ska spendera de sista minutrarna av min ungdom (låter extremt sorgligt tbh) till att fangirl:a SJ, bcuz' jag ska avsluta den på ett bra sätt, och välkomna vuxenlivet likaså! >8D


^Borde typ dansa såhär imorgon
 

Welcome, September!