15 minuter

Kan seriöst inte fatta att jag blir officiellt vuxen om en kvart... Okej, egentligen om 7,5 timmar, men men!
Är faktiskt taggad på det nu när jag inser vilka möjligheter det finns, att jag verkligen får göra ALLT själv, men det innebär också en hel del mer ansvar och inga fler rabatter på inträden till turist-attraktioner, LOL.

Ska spendera de sista minutrarna av min ungdom (låter extremt sorgligt tbh) till att fangirl:a SJ, bcuz' jag ska avsluta den på ett bra sätt, och välkomna vuxenlivet likaså! >8D


^Borde typ dansa såhär imorgon
 

Kommentarer
Postat av: keiibum

Grattis!!! ^__^

Svar: Tack!! :DD
lateautumn.webblogg.se

2013-09-04 @ 13:07:29
URL: http://chu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback