One fo(u)r 3an!

Tekniskt sett är mitt sista riktiga sommarlov redan över (cry me a river). Jag är inte så taggad inför trean längre, HAHAHA! 
Det här sommarlovet var så bra, och det känns som att jag alltid kommer leva såhär för resten av mitt liv, men nepp... /cries/

Hursomhelst så ser jag ändå fram emot en massa saker som kommer ske under det här året! Och utöver dem så blir det ju alltid fler överraskningar (både bra och dåliga, lmao)
Sedan kommer den där stressen och ångesten tillbaka med, och en massa prov utanför skolan (ska bland annat försöka börja med att övningsköra), och så får jag också säga hejdå till ännu fler kompisar som åker utomlands. MEN MEN, under jullovet så kommer jag befinna mig i Oceanen = sommar!! *thumbs up!*

Istället för att rant:a här så borde jag verkligen gå och lägga mig, bara för att komma in i skolrutinen igen, men det är ju sista natten såatteh... Och dessutom börjar vi sent!

Jag ska kolla på något avsnitt av It's Okay, Daddy's Girl igen, och sedan göra något annat innan sovdags.

Här är en riktig mood-maker, dagens uppträdande av Henry med 1-4-3 (I Love You), featuring EunHae!! Jag typ gråter för att uppträdandet var så glatt och sött och fint och allt positivt! ;ww; 


;_______;

Okej, de här är också nödvändiga:
Eftersom giraff är Ryeowooks favoritdjur så slängde fansen upp en massa giraff-gosedjur på scenen (Shanghai) och några andra medlemmar lekte med dem med, hnnngg T^T

Kommentarer
Postat av: keiibum

HAHAHA, va söt, ryewook!

2013-08-26 @ 17:37:57
URL: http://chu.blogg.se/
Postat av: Rebecca Blomqvist

Gah, så mycket sött i ett inlägg!! Vad roligt att se dom joina han där liksom :D Henry är så söööööööööööt att jag dör!

2013-09-01 @ 23:18:47
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback