PÅSK



Firade påsken lite i förväg i onsdags med japanskt till lunch (äter sushi varje dag nuförtiden omg) och en shoppingrunda efter! Jag köpte ingenting men S hittade några par byxor (som jag tipsade om HEH *tar all cred*). Till sist fick jag ett påskägg med jordgubbar och enligt honom mitt favoritgodis (not true lol), wieeee. Jag har inte haft något påskägg på evigheter eftersom min familj aldrig köper godis, bara under påsk de två första åren jag flyttade hit då jag fortfarande var liten och aldrig hade firat påsk i Kina. Så det var i alla fall trevligt!

Den rikitiga påsken igår firade jag ensam hemma, lol. Päronen drog till några familjevänner och jag hade saker att göra så jag följde inte med. Lagade kelp noodles till mig själv som tröst och de var btw to-die-for.

Ikväll, om några timmar, blir det i alla fall Fried Rice Easter Party med awesome vänner! Kommer säkert träffa på sjukt många andra vänner där som jag inte har sett på evigheter, så jag är jättetaggad! Ska bara äta lite middag nu, sedan åka hem till MT~

Hoppas alla har en bra påsk! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback