Your love is an OVERDOSE ☆


Josefins nya cover!! Helt grym som vanligt! *orkar EJ*

Måste bah' bädda in den här låten som hon tipsade om för någon vecka sedan...

Har inte ens haft koll på Jaebum nuförtiden?!!?!? Skäms nästan... Låten är hur som helst awesome som vanligt, och jag älskar att Jay collab:ade med Simon D! Gillar mistah' Gray ocksåÅåÅ~

Det är nu 14 dagar kvar tills jag tar studenten. Det är det enda alla i klassen pratar om just nu (vilket inte är så märkvärdigt) och jag kan inte låta bli att tänka på hur det kommer kännas att släppa dessa rutiner? Årets sommarlov kommer vara längre än vanligt och efter det kommer jag inte ens behöva bolla med flera ämnen samtidigt. Oh gawd, haha! Nåja, längtar ändå efter att få sluta.

Nu är det äntligen några dagars ledighet och våran studentskiva är på söndag! Jag ska passa på att springa runt i stan och köpa presenter samt hämta ut paket och leta efter andra saker som kommer att behövas i samband med studenten. Kul(!!), men alltså... får ångest när jag tänker på hur mycket pengar alla bränner på det här. *gråt*

Matbilderna som jag glömde ladda upp förut, woooh. 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback