MOVING TO KORIAHHHH! I'M IN KORIAHHHH!

'ELLO! Vi är äntligen framme på vårt hotell i Seoul nu, hoho~

Staden påminner hittills mycket om Tianjin och Beijing, så jag känner mig ganska hemma(!), förutom att jag inte förstår språket... Fast det är ju därför jag är här, för att lära mig! :D
Det enda som har varit jobbigt är våran packning, så himla tung...!! -_____-

Vill bara säga att jag flyttar till min nya blogg helt (som jag skrev förut). Såatteh, från och med nu så är det DENNA BLOGG SOM GÄLLER: http://bringyourtea.blogspot.com
Tack till alla som har följt mig här, hoppas att ni vill fortsätta göra det nu när jag har en aning (eller mycket) roligare saker att skriva om! ♥︎

HELLO, KOREA. I AM SO READY FOR YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback