11 december

Äntligen har stormen lugnat ner sig lite, men det är bara temporärt, det blir värre snart igen. *gråt* 

Bara en vecka kvar tills jag far till Australien/Nya Zeeland! Det är ganska många saker att förbereda innan det, jag måste även bli klar med vissa julklappar (är ganska lättad över att jag inte behöver lägga ner lika mycket tid på det i år eftersom jag åker iväg) och hinna träffa folk en sista gång innan året kommer till sitt slut (sounds so sad omg).

Jag har fått hem lite produkter den här veckan, så nu saknar jag inget speciellt längre! *överlycklig* Ska ändå skriva en lista över allt jag behöver/vill köpa under resan, hehe... :3
Det blir en rolig dansvecka då vi ska spela in en cover, och på fredag blir det middag med klasskompisarna och sedan 'The Hobbit' på bio! På lördag är det även födelsedagsfirande och på söndag så ska jag vara lite artsy~

Time to hit the bed eftersom jag inte sov något inatt, nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback