Bloggmotivation?

Jag vill bli lika aktiv som jag var för två år sedan, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om...? Har obviously inte heller lika mycket tid till det längre... :/ Men men, ska försöka så gott jag kan, typ? Äh, detta är trots allt en "ointressant blogg"! :D

Kan säga att jag igår flummade genom hela skoldagen, våldgästade the sloth, åt en massa, tappade bort mina kära babyblåa hörlurar, köpte nya, guldiga hörlurar som jag velat ha jättelänge nu... Idag hade jag feber på förmiddagen så jag stannade hemma och sov/vilade tills jag skulle ut för att hämta biobiljetter till The Hobbit (som jag ska se med ett stort gäng nästa vecka!!) och handla nödvändiga råvaror till hot pot som vi ska äta imorgon.
Det blev också en sväng förbi Pralinhuset där jag blev bjuden på god choklad, och sedan hem till the sloth. För övrigt har jag klickat hem en massa saker (impulsgrej) och köpt nya nagellack. Kul liv! (Y)

 
Waaaow, vilket onödigt inlägg. Vet inte vad jag ska skriva mer, förutom att jag längtar ganska länge tills imorgon?
Nu ska jag äta vattenmelon, måla naglarna och kolla på något medan. Adios!

PS. Det snöade idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback