DECEMBER

Det är redan december, sista månaden på året, holy shieeet?!! Wääähh, det går för snabbt... ;__; Fast om drygt två veckor drar jag till Australien och Nya Zeeland, helt okej!

Extremt off här på Late Autumn, beror mest på att jag inte har suttit så mycket vid datorn och för att det har varit och är fortfarande extremt mycket att göra på skolfronten, guh... Dessutom genomgår jag tyvärr en fas där jag är totalt förvirrad över min framtid och kan inte ta några beslut själv alls just nu.
Många bollar i luften... Eller nej, inte alls många, eftersom jag tappar dem konstant... Vet faktiskt inte hur jag ska göra, men förhoppningsvis kommer jag på det snart, typ under jullovet? Det ska bli skönt att åka bort till andra sidan jordklotet, andra sidan ekvatorn och bara slappna av, men samtidigt känns det lite segt att jag inte kommer kunna stanna hemma och vila alls. Well well, tackar Buddha för sport- och påsklov i alla fall!

Sömnen har jag också halkat efter i rejält. Fattar fortfarande inte vart all min energi kommer ifrån, men när den väl försvinner är jag verkligen helt död efter.

Med andra ord - Jag panikar ganska mycket just nu. Det är bara att bita ihop, bara bita ihop...

Hoppas att alla har det mycket bättre än mig, och att alla är taggade inför all jul- och nyårsfiranden??!!?! :D Jag kommer som sagt inte fira julen hemma, men jag är ändå grymt taggad!!

Tills nästa gång - BYE.



Jag är väldigt, väldigt, väldigt efter i K-pop-världen... Några nya releases som är värda att ta en titt på? :3 Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback