Förberedelser (kunde ej komma på en bättre rubrik, ehh...)

Jag håller på med de sista förberedelserna innan jag åker till Oceanen - fixa julklappar, packa (a.ka. rota fram allt ur garderoben och rensa), träffa folk etc...
Befinner mig i en packningskris igen då jag inte vill ta med mig för mycket saker, men är ändå tvungen att göra det eftersom jag kommer vara borta ganska länge, ugh. Tips på effektiv/praktisk packning, någon???

Jag satt och målade på en mugg igår i ett par timmar, och jag är ganska nöjd över resultatet! Det var första gången för mig och jag trodde att det skulle gå åt pipan helt, om jag ska vara ärlig. Den är en julklapp som jag längtar efter att ge bort, precis som alla andra klappar! ^^
Fick idag hem ett smycke, och igår var jag inne på The Body Shop och köpte två burkar kroppssmör (härligt namn, va?). :D

TAGGA!!!!


Totoro, forever alone </3

Cocoa butter, mango *mmmhmm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback