En veckas ledighet

Skolan startade för två månader sedan, och äntligen är det höstlov! Jag har bestämt mig för att ha ett lugnt lov, och det kommer det bli också. Efter all stress vill jag bara slappna av lite, ta hand mig själv och försöka hitta tillbaka skolmotivationen som jag tappade för över två år sedan.

Men men, att "slappna av" innebär inte att jag inte kommer göra något speciellt alls, har faktiskt saker planerade för hela veckan! Jag ska bränna några laxar på nödvändig shopping och umgås med några kompisar imorgon, åka hem till en kompis på tisdag för att kolla på en film som vi båda tycker om väldigt mycket, fika på onsdag, dansa torsdag och fredag, umgås med Jessie&Jasmin och gå på VIXX's showcase på lördag! 

En 2 veckors gammal bild från överraskningsfesten för Caroline, snodd från Yuri ^^

Denna vecka bjöd på många roliga händelser! Fysik x 1000, överraskning till Linnéa, Kungliga Ingenjörsvetenskapsakademiens 94:e Högtidssammankomst @ Konserthuset och Högskoleprovet var nog alla highlights. Jag blev inte lika trött efter denna gångens högskoleprov, men dagen sög ganska mycket ändå då jag hade otur med i princip allt, hahaha... Efter det träffade jag i alla fall L och S och fikade till sent på kvällen, det var kul! 



Bilder från IVA i fredags! Det var hur intressant som helst så det känns bra att vi fick inbjudan ^^ Vi åt en massa mat och desserter efter bcuz' foooooood iz life ♥

Hoppas att alla har det awesome! Jag ska njuta av mitt sista höstlov. BYE~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback