ART CANNOT BE CRITICIZED BECAUSE EVERY MISTAKE IS A NEW CREATION

Det är PÅSKLOV(!!) och jag bugar och bockar till den som kom på idén med att ha lov. Så himla bra grej liksom. Det var verkligen på tiden att få en paus i plugget. Eller, egentligen har vi sjukt mycket att göra nästa vecka (främst redovisningar!!) så att förbereda nu kan vara en väldigt bra idé. Alltså tänker jag kalla det här påsklovet (som också är mitt sista ever O_O) för "plugglov", fml. Well well... #norrareal

Jag har varit nästintill utbränd och så äcklad av skolan nuförtiden på grund av flera olika anledningar (plugget är den minsta anledningen lol). Fick en major breakdown förra veckan som ändrade min syn på vissa saker ännu mer och nu är det nog. Det känns mer okej nu bcuz KARMA WILL TAKE CARE OF ALL THAT SH*T ("What you gonna' do when it comes for you?")! Ork och inspiration är vad jag har laddat och peppat mig själv med igen så jag hoppas att det varar ett bra tag. Jag behöver verkligen lite extra kraft till att klara av de resterande två månaderna här på Norra (synonym: duh' heoooo'), sedan är det STUDENTEN och WEHO!
Att fokusera på mig själv är en prioritering just nu, hur egoistiskt det än låter. But seriously, jag måste ju själv må bra först för att kunna se till att andra mår bra, annars blir det bara jobbigt och ughh... Så är det för mig i alla fall. 

Min belöning kommer just vara den där listan jag skrev om förut. Jag har nu fyllt på den ännu mer med ROLIGA saker så JAAA(!), tagga! :D

Hoppas alla mår bra och njuter av sina liv, BECAUSE YOU'RE WORTH IT! ♥


Cr: Chriselle Lim

Kommentarer
Postat av: ewie

Jag jobbar på företaget/operatören 3 ^^

2014-04-15 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback