HEY, MAMACITA! #THEKINGSAREBACK


Grät när den här kom ut i förrgår. Behöver jag ens förklara hur klockren den är???? Deras stylings, koreografin, låten + HELA albumet... MUSIKVIDEON! Creds till SM den här gången för att de valde att ha med en story i, det har inte hänt sedan No Other, alltså 2010... -_- De valde en asrolig och passande story också, garvar sönder varje gång jag kollar på videon, HAHAHA! :'DD Älskar allt, men den bästa delen måste vara när Kangin a ka "Fruit Shop Owner" tappar sin vattenmelon på grund av Leeteuk... HAHAHAHAHHAA! Grät av garv!!
Sedan gillar jag också att alla får sjunga liiite mer än förut :3 HEECHUL OCH LEETEUK ÄR BACKKK SOBS TT^TT <3 #THEKINGSAREBACK

Jag har beställt albumet och stream:ade Music Bank igår för att se deras första comeback stage. Lilla Taemin vann för första gången och jag är så himla stolt över honom!!! :D TTuTT Trodde inte att jag skulle hinna se det eftersom jag hade körteoriprov(SOM JAG KLARADE, YES!) ungefär samtidigt, men jag hann!!


^DAT EYEBROW GAME THO

^KYUHYUN U CHEATER

^SCARED BARBER

^THE MOST TRAGIC LOVE STORY EVER HAHAHA 
OIJREIPEJIOENIPWEIEWHFOUHR!! TTuTT

Ursäkta för dampinlägget men alltså... De har varit borta i mer än två år och I CAN'T KEEP CALM när det gäller SuJu!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback