Icy land!

Jag ska egentligen upp om fyra timmar för att åka till flygplatsen, men funderar starkt på att dygna(!), för annars kommer jag bli tröttare när jag vaknar... Har också resfeber såatteh, no sleep for meeee! Jag ber till Buddha(?) att Island inte är för kallt, hoppas att det ungefär är som en nyzeeländsk sommar!

De senaste dagarna har spenderats med glädje! Det har bland annat varit BTS-konsert, som jag inte gick på... *depp* Men träffade i alla fall många härliga vänner efter den! 

Idag umgicks jag med Jessie och Jasmin så det var Swe JYJ reunion! Vi åt det här...
Brownie med glass. Så himla god men så himla STOR!! Jag kan äta hur mycket som helst men alltså denna... Orkade knappt hälften... Jag verkligen tryckte i mig de sista tuggorna såatteh, mådde typ illa efter, precis som de andra, HAHAHA! Vi tre borde ha delat på en. =))))

Hämtade även ut min nya tröja från AdidasxFarm-kollektionen som jag skrev om förut! 
Floralina TT. Jätteful bild, men tröjan är underbar!! <3 #lyckapåhögnivå Fick även tag på ett par shorts därifrån med Borboflor-trycket, så jag har nästan ett plagg ur varje tryck, lmao. Vem sa att man inte kan köpa lycka??

Okej, borde verkligen sluta nu...

Adios~ Ses om 10 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback