MAMACITA Teaser


Jag har varit så inaktiv på bloggen, men är säker på att ni k-pop-fans är medvetna om Super Junior's comeback som sker nu på fredag. Imorse släpptes teasern till musikvideon så jag var bara tvungen att lägga upp den. Och Angie är med i den(!!!), mamacita:n bredvid Ryeowook.*PROUD* Teasern är så himla bra och även om jag inte är riktigt redo för en comeback (menar inget illa, tycker bara att allt sker så fort efter en så lång paus, SS6 och comeback hype aaargghh!!) så längtar jag ihjäl till fredag. AGHH!! :DDD *b-bring the fangirl out*

PS. Kyuhyun spelar en gambler(!!) och Sungmin en bankchef, OTP MATCHAR SÅ BRA HAHA.


^Angie!
^Snarare "watermelon lover" HAHA

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har längtat efter detta sedan jag började lyssna på k-pop :D Jag har ju inte varit med om någon "ny" musik med dom eftersom jag inte började lyssna på k-pop förren 2013 :p Hehe! Ska bli sjukt kul :D

Svar: Åhhhh jaså! EXPECT SOME REALLY AWESOME SHIET, I tell ya'! ;DDD *segerdans*
lateautumn.webblogg.se

2014-08-26 @ 19:59:14
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har en liten fundering bara.. Jag vågar inte fråga på Youtube då jag är dörädd för riktiga hat och utdömningskommentarer.. Men vart är Yesung någonstans? :/ Eller har jag missat något..? Jag har ingen världskoll på vad ALLA medlemmar har för sig nämligen..

Svar: Haha aww, var inte rädd! Det är inte konstigt alls om man inte har koll på exakt allt! ^^ Yesung började med sin värvning i maj förra året, så han kommer tillbaka nästa år ;) Leeteuk kom tillbaka i juli och det ryktas om att Shindong kommer åka snart T_T
lateautumn.webblogg.se

2014-08-28 @ 20:29:14
URL: http://bexonce.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ahaaa, ja jag anade nästan att han skulle vara kvar där.. MEN ÅHHH! Kan dom sluta åka bort :'|

Svar: Eller hur!! T_T
lateautumn.webblogg.se

2014-08-30 @ 16:14:32
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback