Min nya blogg + framtida planer

Hellue my friendZ!

Jag vill bara säga att min nya blogg är redo för besökare....
WIIIEEEE: http://bringyourtea.blogspot.se!!!!!!! In och ge den lite kärlek! :D

Jag velade väldigt mycket mellan Blogspot och Wordpress. Wordpress är mer professionellt men man måste köpa premium för att skapa en egen design och det vill jag inte riktigt, samtidigt är Blogspot inte tillåtet i Kina (ifall någon nyfiken person där vill läsa eller om jag vill blogga därifrån), men det blev Blogspot ändå till slut! Hohohoho.

Denna blogg kommer fortfarande vara öppen tillsvidare och jag kommer fortfarande slänga in några inlägg innan jag går över till den nya helt, och jag kommer nog inte heller låsa den som jag gjorde med min förra! 

Vissa vet och vissa har redan listat ut det, men för er som inte har någon aning - jag har gjort en ny blogg för att jag kommer flytta till Korea snart och studera där i några månader! Det är en blogg för alla som vill följa mitt liv där, så jag dumpar denna, hehe. Faktum är att inte många vänner alls vet om denna blogg och därför känns det lame att helt plötslig bara HEJ LÄS MIN RESEBLOGG och så är den inte ens ny, lmao. Sedan vill jag också använda en internationell bloggplattform ifall jag senare bestämmer mig för att blogga på engelska. :)

Nu vet ni! Som sagt(skrivet?) kommer jag fortfarande skriva några fler inlägg här innan jag går över till den nya bloggen helt. Troligen kommer jag göra det fram tills jag åker, eller en vecka innan. 
Förresten så åker jag om exakt tre veckor, agghh! :D

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Keiibum

amagad va kul att du ska till korea! Värsta drömmen juu :3

Svar: Hihi jaa!
lateautumn.webblogg.se

2014-08-31 @ 02:02:30
Postat av: Daniella 🌙

shit vad spännande!

Svar: Jaaa! :D
lateautumn.webblogg.se

2014-08-31 @ 12:42:29
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback