Torsdag

^Kommer dessvärre inte på någon bra rubrik så detta får duga. 

Jag har varit så oaktiv, haha. Under de senaste veckorna har det varit plugg, Alla hjärtans dag, vinterbal, mat, plugg, sjukdom, plugg och mera plugg. Nu är det i alla fall sportlov, mitt livs sista, men istället för att slappna av och vara oproduktiv som man ska göra under lov så är det ändå mycket plugg att ta tag i, med andra ord - en helt vanlig skolvecka.

Jag har varit på viktiga ärenden också, men sjukdomen är mycket i vägen så flera saker har jag fått skjuta upp hela tiden. Jag har även hunnit umgås med fantastiska människor och funderat över andra och hur jag ska göra med dem. På senaste tiden har jag nämligen tyvärr blivit väldigt besviken flera gånger, så det är dags att göra något åt saken. I think I have an answer. 

Saknar att ha tid och ork för att vara aktiv här som förut, saknar tid till träning och saknar tid till andra hobbys. Längtar bara till sommaren, VÄRMEN och hösten om hela grejen blir av!

Ett rörigt inlägg bara för att jag inte vet vad jag ska skriva... Blöh.

Hej svejs~

Orelevant bild för att spice:a upp inlägget lite, wut. (Två nya mobilskal som jag fick nyligen btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback