Never familiar with the cold

För drygt en vecka sedan landade jag i Sverige igen efter tre veckor i Australien och Nya Zeeland. En hel del har hänt sedan dess och skolan tar kol på mig just nu och det är anledningen till varför jag knappt har loggat in här. Som pricken över i:et så började det bli fruktansvärt kallt från dagen jag kom tillbaka (jag orkar inte ens köpa ett par nya vinterskor för jag tycker att de är onödiga med tanke på min budget *prioriterar sneakers*), great. Fatta hur mycket jag inte ville flyga ifrån Australien? 

Å andra sidan har det i alla fall varit tre underbara veckor(!), förutom att jag tappade bort min mobil. Jag har gått runt, sett vilda koalor och kängurur (och många fler exotiska djur), sett otroligt vackra landskap, njutit av naturen, ätit en masssa och druckit flera glas bubble tea på Chinatown, varit på road trips, dykt, snorklat, flottat, hoppat bungy jump, flugit helikopter etc... 

Nu har jag i alla fall fått en ny mobil - Samsung Galaxy Note3, som är väldigt lik min förra, så jag är helnöjd!
 
Tänkte kolla igenom alla resebilder inom kort, ska sedan försöka ladda upp dem här och på Facebook!

Tills dess får denna låt duga, upptäckte den igår och jag älskarT^!


Ett snabbt och rörligt inlägg, mest för en catch-up! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

cute bg ^^
lycka till med skolan! du är inte ensam om det :D

Svar: tack!! :D
lateautumn.webblogg.se

2014-01-25 @ 18:31:31
Postat av: Ewie

Det var på taste of Vietnam ^^
Gud vad söt din telefon är. Jag vill ha den vita note 3, men den finns inte där jag jobbar haha. Vi har bara den rosa och svarta.

Svar: Åh okej! :D
lateautumn.webblogg.se

2014-01-30 @ 00:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback