Creativity level: 0

Jag funderar på att starta en ny blogg inför äventyren som börjar i höst, haha! Det är tänkt att den ska bli en reseblogg fast samtidigt känner jag att jag nog vill fortsätta med den efter "resan". Språket är jag inte heller säker på, det skulle vara kul att få fler internationella läsare, så jag velar mellan engelska och svenska. Om jag bestämmer mig för engelska så kommer jag även byta bloggplattform...

MEN, det största problemet är bloggnamnet. Jag har ingen aning om vad den ska heta... Det har också mycket med språk att göra - om jag tänker blogga på engelska så måste det ha något med Asien, resa och mig att göra...
Så, har någon några tips?? Får damp här. 


Åker till Island på fredag! Vi planerade USA först, men det har gått sjukt segt med visum så vi orkade inte vänta, lmao. Synd att vi flyr den underbara värmen som pågår i hela Sverige just nu, men samtidigt är det här också den bästa perioden (?) att besöka Island på, dessutom verkar det också vara sjukt fint där!

Hoppas att alla njuter av värmen och inte klagar, för kom ihåg hur det brukar vara på vintern här! :)

Helt random bild. Tänkte att den somehow skulle passa till rubriken... otl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett förslag: Det är bäst om man inte tänker på det så mycket. Det ska komma naturligt. Ett till tre ord som beskriver dig, vad du vill eller har i tankarna. ^______^

Svar: Mjo, men det kommer aldrig så jag har börjat få lite panik xD Men tack! ^^
lateautumn.webblogg.se

2014-07-29 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback