Darling



Även om jag inte är så "girly" av mig och inte heller föredrar sådana låtar så brukar jag ändå gilla Girl's Day. Jag vet inte varför, men antar det är för att man blir glad av att lyssna på dem, och de är inte sådär catchy att man lyssnar "även om de egentligen inte är så bra" (hoppas ni förstod det där, hehe). ^^ En annan sak som jag gillar med dem är att de oftast brukar ha koreografier som är roliga att dansa till!

"Darling" kom ut idag och den är typiskt somrig, så den kommer också att spelas flitigt den här sommaren!

Kommentarer
Postat av: clara

omg… känns som en 180 twist för girl's day XD

Svar: Haha mjo, eller snarare back to the old days?? xDdDddd
lateautumn.webblogg.se

2014-07-15 @ 13:16:38
URL: http://kura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback