5 dagar kvar

Jag hade mitt sista prov i gymnasiet i torsdags och det firade jag och några i klassen med hot pot- och Korean bbq-kväll!
Innan det hann jag gå på två studentmottagningar (grattis till studenten, Julia och Oskar!!), då de flesta treor i Stockholm gick ut den dagen, haha... Det var ganska sorgligt för oss när vi satt med våra historieskrivningar i ett klassrum med öppna fönster och hörde alla flak åka förbi... NÄSTA VECKA ÄR DET VÅRAN TUR!

Det är helt sjukt hur fort tiden har gått. 5 dagar kvar till studenten och igår och idag har vi åkt runt och handlat saker till den stora dagen. Det sista får vi fixa dagen innan!

Vi har nu inga lektioner kvar, men på måndag ska klassen ses för att fixa flaköl, dessutom måste jag och några andra klaga hos rektorn. Not fun. 

Idag har jag satt upp affischer, städat och rensat (läs: slängt) alla lösa blad och häften från gymnasiet, SKÖNT! Snart ska jag somna till ett drama, och imorgon är det dags för Shin Chan- och Journey to the West-maraton med Cici! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback