#expensivebutworthyobsession

Under senaste veckan har jag förutom tagit studenten även gått på andras studentmottagningar, försökt återhämta kroppen efter allt firande (tappade rösten helt dagen efter studentmottagningen, haha), umgåtts med kompisar och fixat ärenden.

Igår åt jag Korean bbq till middag igen, andra gången inom loppet av 10 dagar, haha! Det var buffé, men av någon anledning har jag alltid ätit mig mätt innan dessa två gånger... Har bokstavligen tryckt i mig mer kött än vad jag egentligen orkade, hehe. Bara jag som känner mig skyldig till att äta ihjäl mig när det är buffé?
Korean bbq är så mycket dyrare här än i Asien, men det är ändå värt pengarna eftersom det än så länge fortfarande är ovanligt bland svenskarna. #expensivebutworthyobsession



Tidigare idag fick jag ett samtal om en spännande och rolig möjlighet, får se om jag kan ta den eller inte. På torsdag blir det i alla fall Sörmland igen med härliga människor och vi kommer att stanna där i fyra dagar! *känner mig upprymd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback