☆ KLASSENS KÄNDIS ☆

HANDS DOWN. Jag trodde först att våran skiva i söndags inte skulle bli så JÄTTEkul. Flera kompisar som skulle komma på efterfesten kunde plötsligt inte, skorna som jag skulle ha passade inte till en början, toppen jag tänkte bära matchade inte byxorna, och jag var bara allmänt otaggad (tänkte knappt på att vi snart skulle ha vår egna skiva).
MEN, saker vände, som tur var! Kompisar som för länge sedan inte kunde/tänkte vara med kunde helt plötsligt så inte en enda biljett gick till spillo, skorna passade ändå vilket jag märkte senare, sydde upp toppen så att den blev perfekt och eftersom allt verkade så bra inför skivan så blev jag jättetaggad! ... Blev dock lite rädd när jag anlände eftersom mitt ID hade gått ut och blev därför tillsagd att lämna lokalen efter middagen, som tur var hade jag sagt till mina päron (som åkte dit efter mig) att ta med mitt pass för säkerhets skull, HAHA SUCKERZZZ!

THANK GOD att vi hade hyrt Rose, helt perfekt och jag är helnöjd! Middagen var jättetrevlig och klassnomineringarna var KUNG. Jag hade innan gått runt jättenervös inför vad jag skulle få för titel, som pricken över i:et så sade flera att min inte var så rolig (ville ju ha en asgrym?!?!!). När de läste upp den första raden på en av dikterna så fattade jag direkt att det var jag, även om vi har en till från Kina i klassen...
SÅ. HIMLA. KLOCKREN. Jag är så nöjd med både dikten och titeln (tbh kände jag på mig att jag skulle få något med kändis eller Psy som titel), hahaha! #Swag1337

Tiden gick för fort, middagen kändes inte alls som tre timmar lång. Familjemedlemmarna var tvungna att lämna lokalen, och så blev vi i klassen kvar där ensamma. Folk brukar inte dra till efterfester i början, så det var ganska tomt i ungefär två timmar och det var nog det enda dåliga med kvällen (samt att flera stod utomhus istället!?!?!?). Vid tolv-tiden hade alla kompisar jag bjudit anlänt, och det var också då de flesta andra också kom, alltså började inte festen påriktigt förrän då. :D 


Jag brukar inte bli sådär jättehyped på klubbar, kanske för att jag inte är så van och för att jag alltid gått runt och oroat mig över något, men den här gången alltså... Det var ändå min egna skiva, vi hade blivit så hustle:ade av dessa företag som anordnar skolfester och betalat så sjukt mycket, vi tar studenten snart, en massa härliga människor, inga obekväma kläder, inget att oroa sig över (förut kände jag mig alltid som ett as för att mina päron alltid är oroliga och stannar uppe jättesent för att kunna hämta mig eftersom sista bussen går vid midnatt, nu sov jag inte hemma)... Varför inte börja f'cka ur? 8D

Vi dansade minst sagt galet non-stop, drack en massa shots och hade bara jättekul! Fick efteråt höra från flera håll att jag och mitt kompisgäng såg ut att ha roligast på dansgolvet, och många som alltid hade uppfattat mig som en blyg och lugn person blev jättechockade, hahaha! Vi stannade till stängningsdags och de i klassen som var kvar drog sedan till Max för käk (var så himla hungrig!!), till sist gick vi hem för att tunnelbanorna hade slutat åka (tur att slothy bor nära). Mina fötter var helt döda efter 10 timmar i 11 cm-klackarna, och ja, det var jobbigt att gå i dem efter att man hade shufflat och dampat loss en hel kväll. Dagen efter fick jag världens träningsvärk i benen och nacken efter all shuffle, spagat, headbanging, shakes med mera... Världens största blåmärke bildades även, i mitt knä, också efter spagaterna, och mina nya skor fick flera stora slitmärken...! 8D

Temat var "Good vs. Bad" så jag var Yang och Yin var Yin som Yin&Yang-tecknet! #passande
(Fler bilder? NAH, tänkte knappt på fotografen som var där (bara i början då det blev en bild), var fullt upptagen med att ha kul på dansgolvet :D)

Jag hade så otroligt kul!! Trodde aldrig att jag skulle tycka såhär, men jag kommer verkligen sakna den här skivan... =') Längtar till slutskivan nu, HAHA!

YINLINDAJESSIEZARAHMADDETINTINNABBELUCASTSINGZMAKO TACKTACKTACK FÖR ATT NI GJORDE MIN KVÄLL, SPECIELLT EFTERSOM FLERA AV ER HADE JOBB OCH TENTOR EFTER! ♥♥♥ Hoppas att ni hade lika kul! :D

^JETEKLAD KÄNDIS

(Helt ärligt så hade jag ingen aning om hur jag skulle skriva det här inlägget. Visste inte hur jag skulle börja och hur jag skulle avsluta det. Ursäkta för att det blev så rörigt... Antar att jag aldrig kommer kunna beskriva hur kul jag hade i ett sådant här inlägg. :/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback