STUDENTEN

Jag har förut aldrig fattat varför alla har hype:at så mycket över studenten, men nu gör jag det, haha. Jag hade verkligen en jättebra dag!

Sista dagen som gymnasieelev spenderades på min skola Norra Real (och hemma hos en klasskamrat för champagnefrukost) i torsdags tillsammans med min klass, senare under dagen hade jag mina närmsta vänner vid mig hemma på min mottagning (låter som att jag höll på att dö, lmao)

Har struggle:at genom gymnasiet, lagt ner så mycket tid på mottagningen, längtat ihjäl till studenten under i princip hela trean och allt var så himla värt! Känslan innan vi sprang ut som den andra klassen av totalt elva var obeskrivlig (var hur nervös som helst, mest för att jag var rädd för att ramla i mina höga klackar, haha!). Känslan att bli bemött av glada föräldrar, vänner och kusin efter rundan runt skolbyggnaden (tradition på Norra) var obeskrivlig. Känslan att få ha människor som får mig att må bäst vid min sida efter var obeskrivlig!

Över 1400 bilder togs den dagen, och när jag kollade igenom dem i efterhand märkte jag att min glädje verkligen utstrålades, wieee!




Min två-vånings-studenttårta <3

(Har fler bilder på mobilen!)

Tack till alla som gjorde min studentdag så himla bra!!

Nu har jag äntligen sommarlov, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN OCH FAN VAD JAG ÄR BRA!! ='D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback