Don't you hold on, let go! MR. MR.

Wow... Jag blev förvånad när jag loggade in här nyss och såg att jag fortfarande har besökare, haha! O_O

Helt ärligt så orkar jag inte lägga upp något annat än bilder och klipp nuförtiden, om det inte redan märks *derp face*. FAST EHH, jag vill kunna skriva om annat också, vet bara inte vad... Känns rätt lame och mainstream att bara skriva vad man gör varje dag, mest för att jag nu inte gör något annat än att plugga eller sitta hemma och tjocka mig. =))) #norrareal (Har by the way fortfarande inte gått igenom alla bilder från Australien/Nya Zeeland heller, tog för många...) Vet att de flesta av mina läsare är k-pop-fans eller Asien-intresserade(?), så har ni några förslag på något k-pop-/Asien-relaterat, eller dear alla mina läsare - HAR NI NÅGRA FÖRSLAG PÅ VAD SOM HELST? TIPS UPPSKATTAS VÄLDIGT MYCKET! Tack. 8D

Min daily life består som sagt mest av plugg (hejdå socialt liv *fäller en tår*). Det är endast tre månader och tre dagar kvar(!!!) till sch-sch-sch-schtudentennnn...!! Förut har jag alltid varit emot att gå ut skolan och så vidare, eftersom jag gillar klasser som faktiskt håller ihop (det är ju annorlunda på de flesta program på universitet där en kurs kan ha 150 elever och alla sitter i en stor föreläsningssal på föreläsningar och sedan är det bara BYE BYE efter och man lär knappt känna alla) och har alltid varit rädd för framtiden på något sätt, men faeeen vad jag är taggad på det just nu!! Är trött på min nuvarande klass (sorreh guys! ^^) och jag är fortfarande rädd för framtiden MEN är nu mer nyfiken och rädd på ett positivt sätt och de program jag är intresserad av har sammanhållna elever i klasserna/kurserna! Jag vet exakt hur jag vill göra och har dessutom flera reservplaner så just nu känner jag mig säker! 

Egentligen sitter jag och skriver på mitt gymnasiearbete som ska vara inlämnad imorgon, men fastnade för tre timmar sedan och har därför tagit en "paus" sedan dess.... 8D *produktiv quinna* Ska fortsätta efter att ha skrivit klart det här inlägget.

OCH NU TILL TYP MENINGEN MED INLÄGGET! Girls' Generation har haft en awesome comeback igen så självklart har min "sister-in-law" (LOL jk, förlåt Josefin om du läser detta nu och hejsan! xD) gjort en GRYM cover på deras titellåt "Mr.Mr."! Tycker seriöst att den är bättre än originalet (& jag gillar originalet väldigt mycket)
LYSSNA NU (skäms över att jag täckt videon med så mycket text ovanför D:) :
Alla hennes covers är sjukt bra och VÄLGJORDA och därför har hon varit min favorit-cover-artist sedan jag upptäckte hennes kanal för två år sedan (då hon hade cirka 40 prenumeranter, nu har hon nästan 20000 OMFG!!! *sjukt glad för hennes skull*). Minns att jag typ fangirl:ade sönder i kommentarsfälten till hennes videor, speciellt också för att hon är svensk... xD Det sjuka är att typ fyra månader efter jag hade upptäckt hennes kanal och lagt upp hennes covers på min gamla blogg så såg hon bloggen och kommenterade något i form av "Hej det är Josefin (Impaofsweden på Youtube)! Klickade hit när jag såg att du hade lagt upp mina covers och upptäckte sjukaste grejen när jag scrollade igenom inläggen - min lillebror?!! WTF?! Haha, har förstått att du går i hans klass 8D...". Blir typ fascinerad över hur liten världen egentligen är. O_O

2NE1 har också gjort en comeback och självklart är den också sjukligt bra!

Hela albumet och alla musikvideor som har kommit ut är sjukt bra men jag lägger bara upp titellåten nu! Det är ett klipp från deras konsert som var förra helgen. :) Ska tipsa Josefin att göra en cover på någon av dessa med, haha.

Nu - åter till gymnasiearbetet. Herrå'! ~(=u=~ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback