SWING



Efter drygt ett år är Super Junior-M äntligen tillbaka, MY BABIES...!! ;__; Jag höll nästan på att förlora hoppet när det ryktades om en comeback i början av det här året och SM visade aldrig några tecken på det... BUT THEY DIDN'T LIE THIS TIME.
I mitt förra inlägg skrev jag att den dagen var hatad, well, det vände ganska snabbt eftersom ungefär en halvtimme efter inlägget så släpptes den första teaser:n! Ä L S K A R (som vanligt)! Typiskt SJ dorky style men ändå stilrent. :'D
Albumet släpptes igår och det är perfekt. Musikvideon är redan släppt på Youku efter presskonferensen som var tidigare idag, men av någon anledning kan jag inte se den, så det är bara att vänta på Youtube då. Nu fattas bara en koreansk comeback av hela Super Junior, hoho! 

Det händer så mycket i den sista gif:en, jag vet inte ens vad jag ska säga... Eunhyuk och Siwon wtf derp, Henry totally goes nuts och Ryeowook som typ flyr från Henry... hahahahahahahahahaha. #dorks


Kommentarer
Postat av: Rebecca

WIIEEE!!! Hahaha, älskar den sista gifen alltså xD dog lite!

2014-03-23 @ 18:24:12
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback