I may look like an Asian, and that's what I am!



Helgen har bestått av procrastination på skolfronten, annars har jag varit produktiv! 8D Jag har köpt flera nödvändiga ting, lagat en massa mat, bakat, städat, spelat pingis och planerat inbjudningar med mera... Hoho, shoppade nödvändiga plagg med, bland annat ett par byxor  som jag troligen kommer ha på min studentskiva! 8D Det händer ibland att jag slänger på mig ett par glasögon utan styrka (jag har ej synfel) när jag ska ut osminkad, då ser jag inte lika trött ut, haha! *töntstämplad*

Hatar att helger bara försvinner lika snabbt som de kommer... Imorgon är det en ny vecka igen och exakt en månad kvar tills jag tar studenten, helt galet! Ursäkta att jag tjatar om det i ungefär varje inlägg, jag är bara så exalterad inför det cuz I'm sososooo done with this sh*t.

Hoppas alla får en trevlig, ny vecka! KÄMPA KÄMPA GOGOGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback