Valborg & 1 maj

Asdåliga bilder och ursäkta den dåliga modellen (fult hår, utsmetad smink, trashy clothes och så vidare...) a ka mig. Tog inte så många bilder, hehe... Ville fokusera på att endast HA KUL! :D

Det var rätt skönt att stanna i någon dag på landet och bara få slappna av. Seriöst, det enda vi gjorde där var att äta, sova och kolla på Sherlock. Vi tände ingen brasa där, nej. Innan vi for tillbaka till Stockholm igen fick jag en rundtur i området, utanför tomten alltså. Det var riktigt fint där, så jag längtar tills jag får åka dit under sommaren igen!
Mösspåtagningen var lite tråkig med tanke på att vädret sög och rektorns megafon sög (= vi hörde i princip ingenting av hans tal...), men resten, känslan, var så himla härlig! Del 1 av studentfirandet är nu avklarat, drygt en månad kvar till studenten, AAHHH!! *anime tears*

Dock fick jag en chock idag när jag kollade i min almanacka, från och med nu har vi sjukt mycket att plugga igen... Det var så skönt med fyra dagar utan prov och inlämningar... Ända fram till slutet av maj är det typ femtio prov och inlämningar varje vecka, kill me pls. Whatever, det är bara att bita ihop och kämpa på!! Förhoppningsvis får vi vila lite i juni. 
Med andra ord - ska försöka fokusera på endast skolböckerna nu och undvika datorn så mycket som möjligt. Spännande att se hur det kommer gå!

ADIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback